Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, November 12, 2011

Tatoo Badan Yang Boleh Buat Korang Pitam ( 3 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Ok,kalau korang tengok gambar di bawah ni tapi korang tak rasa loya..Mungkin ada sesuatu yang tak kena denagn korang...Mata tiba-tiba jadi gelap bila tengok gambar di bawah ni..Betul-betul rasa nak pitam..Memang menggerikan dan menyakitkan..Aku dapat rasakan tatoo tu atas badan aku...Ah...Sungguh pedih !!!!!




Comments
3 Comments

3 comments:

♥Putri ilyanie♥ said...

tak sakit ke.. nampak daging tu yg merah2 tu.. eee

oshaasalleh said...

seriously . ngeri tengokk ,, sanggup betul buat macam tuh kann .

Dhia BellamiZam said...

yekk!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.