Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, November 8, 2011

Realiti Kehidupan | Pakai Baju Macam Tak Pakai Baju ( 5 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....

Inilah seornag lagi makhluk yang memalukan agama suci Islam..Demi fesyen dia sanggup menghina agama Islam secara sengaja..Aku malu nak mengaku dia adalah saudara seislam aku jika dia berpakaian macam tu..Harap je atas bertutup..Tapi bawah kalau boleh nak tunjuk semua lurah lubang yang dia ada..Sungguh memalukan..Kalau lah aku jumpa spesies macam ni..Memang....Memang......Memang....




Comments
2 Comments

2 comments:

Dylla Abas said...

memang rasa nak bagi ceramah agama..hehehe :)

teruk la berpakaian mcm ni.sgt2 malu bila tengok gmbr ni...

najlaa lala said...

merepek sungguh prmpn ni! gila ke hape? huh~ malu2..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.