Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, November 11, 2011

Realiti Kehidupan | Betul ke Sikap Lelaki Macam Ni ? ( 2 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..


LELAKI NAK CARI AWEK

ø Tak kisah laa dia freehair atau bertudung
ø Pakai seksi dan ketat satu kelebihan
ø Nak yang kulit putih jer , muka cantik tu paling dia nak
ø Tak kisah dia perangai macamana pon. Notty lagi dia suka
ø Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
ø Nak yang gedik sana , gedik sini. Boleh pegang-pegang ~
ø Ada DARA ke takde ke tu belakang cerita. Kalau takde DARA , tu satu peluang baik

LELAKI NAK CARI ISTERI

ø Nak yang ALIM dan menutup aurat tu WAJIB !
ø Reti hormat orang tua
ø Nak yang pandai dekat dapur. Reti masak-masak
ø Tak kisah cantik ke tak janji sejuk je mata memandang
ø Nak cari yang pandai jaga maruah ! Tak boleh ada lelaki lain sentuh
ø Cari yang pandai jaga diri. Tak curang bila dia kerja
ø Nak yang SUCI jer .

So Paham-paham Lah Ya.. Hati-Hati Yer Wahai Wanita-wanita.. Jangan Terjerat Dengan Ayat Cinta Lelaki Macho.. Dan Jagalah Perangai Mu.. Hati Mu.. Dan Adab Mu..

RENUNGAN BERSAMA.....


Comments
2 Comments

2 comments:

emy|farid said...

tak pyh la nak list kan segala bagai kalau diri sendiri tak ckup serba serbi, ye tak?

Terbang Bersamaku said...

mungin mmg begitu lah lurahnya..nk pasangan yg sempurna serba serbi ..kalau yg sebaliknya tue buat stok geli2 jer..? huh..~

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.