Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, November 6, 2011

Realiti Kehidupan | Awek Dibuli Dan Dibogelkan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....

Aku tak tahu apa motif gambar di bawah ni...Dan aku tak tahu apa motif sebenar perbuatan orang yang ada dalam gambar ni...Tapi yang aku pasti si pelaku dalam gambar ni memang kejam kerana membuli seorang gadis ,membulinya dan tak teragak-agak membogelkan gadis tersebut...Mungkin berdendam or mungkin mereka nak tunjuk kuasa..Tapi aku memang panas bila tengok gambar-gambar di bawah ni....Hurmmmmm......Dunia Oh Dunia !!!!




Kejam kan ? Adoi....Mendidih hati aku bila nak buat entry ni...Hurmmm.......


Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.