Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, November 9, 2011

Lukisan Di Jari Yang Sangat Comel ( 1 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Pernah tak korang melukis doodle di jari tangan korang ? Cantik tak ? Entry kali ni aku nak share koleksi lukisan di jari yang sangat comel..Sampai aku sendiri dah cuba melukis semua doodle tu..Hehe..Bermacam-macam warna pen ada pada jari aku sekarang ni..Ape kate korang pun cuba lukis..Hehehe....







Opssss..Belum habis lagi..ada beberapa keping lagi gambar dalam tangan aku..Tapi aku buat entry untuk esok tau..Jangan terlepas peluang untuk tengok lagi beberapa keping gambar yang lagi comel dari atas ni pada hari esok ye..Hehehe...


Comments
2 Comments

2 comments:

Nurul Mansol said...

cutenyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

Dylla Abas said...

setuju..mmg sgt comel :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.