Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, November 17, 2011

Keputusan Rasmi Contest Bergambar RM200

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Terlebih dahulu,aku ingin memohon sejuta kemaafan kerana kelewatan aku untuk mengumumkan pemenang contest yang aku anjurkan tempoh hari..Ini semua disebabkan kekangan masa yang tidak mencukupi bagi aku yang masih bergelar seorang pelajar.Tapi aku tetap ingin menganjurkan contest ini kerana ingin memberi penghargaan kepada para pembaca blog aku ni..


Di sini,aku ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada para peserta yang bersusah payah mengerah idea untuk menghasilkan entry yang menarik bersama gambar yang dipertaruhkan untuk merebut hadiah menarik yang disediakan..Tidak lupa juga ucapan bebanyak terima kasih kepada semua penganjur yang sudi menaja contest aku ini dan melayan kerenah kebudak-budakkan aku.

Ok,tanpa membuang masa..Aku nak tunjukkan sekali lagi senarai hadiah bagi para pemenang untuk tempat 1,2,dan 3.Bagi Aku sejujurnya hadiah-hadiah di bawah sangatlah menarik jika dibandingkan dengan contest yang aku anjurkan itu.Memang bertuah bagi sesiapa yang memenangi contest ni walau dalam kategori ape pun.

Hadiah !!!!

Setiap kategori akan mempunyai 3 pemenang...
  1. Pemenang pertama : RM50 ( CASH ) + Video & Photoshooting Bersama Pujangga Studio + Branded PerfumeRuang Pengiklanan 3 bulan di Dunia Lelaki Maskulin + Muffins + Keychain
  2. Pemenang Kedua : Voucher RM20 + Necklace + Ruang Pengiklanan 3 bulan di Dunia Lelaki Maskulin + Muffins + Keychains
  3. Pemenang Ketiga : Pashmina + Muffins + Keychains
Macam mana ? Terkedu tengok senarai hadiah di atas ? Muahaha..Adakah anda pemenang yang kami cari ? Sabar..Sebelum aku umumkan pemenang..Korang tengoklah senarai sponsor yang baik hati menaja contest ini.Mari kita berkenalan dengan mereka dahulu.

..Senarai Sponsor..

11 ) Farisha Ainan - RM50 Cash ( Hadiah Utama )
Ok,dah kenal mereka ? Sekarang tiba saat yang korang sangat nanti-nantikan..Iaitu pengumuman pemenang bagi contest " Anda Bagi Gambar ,Prince Bagi RM50 "..


Katergori Pertama

   1. http://bettybeneline.blogspot.com/2011/09/contest-3-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html
   2. http://www.nurul-hanis.co.cc/2011/09/gambar-kenangan-terindah-bersama.html
   3. http://choco5991.blogspot.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html


Kategori Kedua
  1. http://ainpunyeceritalah.blogspot.com/2011/09/contest-2-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html
  2. http://sulamansolehah.blogspot.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi-rm.html
  3. http://workaholic46.blogspot.com/2011/07/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

Kategori Ketiga

  1. http://www.ashrafjalil.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html
  2. http://nisajijah.blogspot.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi_28.html
  3. http://suzie284contest.blogspot.com/2011/06/contest-2-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

Kategori Keempat

  1. http://inshadiamond.blogspot.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambarprince-bagi.html
  2. http://sitizarizza.blogspot.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bg-rm.html
  3. http://onshoppershop.blogspot.com/2011/08/contest-4-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html
Maka inilah keputusan rasmi yang telah aku dapat dari hakim-hakim yang ditugaskan untuk mengadili contest aku ni..Keputusan hakim adalah muktamad dan untuk pengetahuan semua,aku bukan salah seorang hakim.

Di sini,aku nak ucapkan tahniah kepada semua peserta yang telah berjaya memenangi contest yang gilang-gemilang ni dengan hadiah melebihi RM1000 dan aku berharap peserta yang kurang bernasib baik akan terus cuba lagi pada contest yang aku buat pada masa akan datang.

Bagi para peserta yang menang,sila emelkan aku di " kylexy_amanda91@yahoo.com " dan sertakan..
  • Link blog korang
  • Tempat Keberapa
  • Kategori berapa
  • Nama penuh
  • Alamat lengkap
  • No telefon
  • Dan no akaun bank ( bagi tempat 1 )
SILA EMELKAN BUTIRAN LENGKAP SEPERTI DI ATAS SECEPAT MUNGKIN SEBELUM 25 / 11 / 2011 UNTUK URUSAN PENGHANTARAN HADIAH .Sebarang kelewatan ,aku akan umumkan pemenang lain sebagai ganti untuk tempat korang

Sekali lagi,aku ingin memohon kemaafan jika ada salah dan silap selama aku menganjurkan contest ini..Dan aku juga memohon sejuta kemaafan kerana kelewatan ntuk mengumumkan keputusan pertandingan ini kerana kekangan masa yang terlalu  mencemburui aku..

Salam perkenalan semua...Be happy Always...(^_^)...

Comments
5 Comments

5 comments:

Betty said...

wah.. tak sangke leh menang.. :) nanti sy email kan butirannya.. :)
btw thanks eh.. :)

Ain Zuhairi said...

biar betul saya menang! hehe. thanks! nanti saya emailkan butiran :D

cik najihah said...

waw..prince..
nanti let me noe alamat asap ye..sebab takut bz nak final

Ummi Atthiyah ILS said...

dah email butiran... maaf, busy sikit.. harap x terlambat,

Ms and Mr Red Ribbon said...

next time wat ga let me know ye nak sponsor sikit :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.