Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, November 22, 2011

Implan Bontot Paling Bangang Di Dunia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Akibat kegilaan mempunyai bontot seperti Niki Minaj dan Kim KardhASSian .Wanita di USA sangup melakukan pembedahan platik. Malangnya tak semua wanita yang gila jubor ini mempunyai wang untuk membayar pembedahan implan dengan doktor pakar. Ada yang menjalani pembedahan dengan doktor palsu sehingga mati. Hari ini salah seorang "doktor pakar" pembedahan jubor ini ditangkap pihak berkuasa kerana kesalahan melakukan pembedahan tanpa lesen.


Oneal Ron Morris (30) ialah seorang mak nyah yang memberikan pembedahan implan bontot murahan di Florida. Beliau menggunakan campuran simen. minyak mineral, pembaiki tayar bocor dan gam gajah bagi menghasilkan bontot BA DONK GA DONK keatas pelanggannya. Harga yang ditawarkan beliau sangat murah iaitu USD 700. To show that it works he even administered the same "implants" on his own body. Maka jadilah macam gambar dibawah


SUMBER


Comments
1 Comments

1 comments:

Hafiz Hafizol said...

erk... gilerrr hebat blog ko!!!!!!

traffik gilerr tinggi..

ajar pliss!!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.