Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, December 18, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Muntah Darah ( 2 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Bila aku tengok gambar di bawah ni..Aku rasa macam nak muntah darah...Jijik gila aku tengok...Aku rasa perempuan ni memang tak ada perasaan kot..Ada ke patut lepas korek buntut,boleh jilat tangan dia tu...Muka dia pula penuh nikmat je rasa tangan bekas bontot die tu...Wekkkkkksssssssssssss.....




Comments
4 Comments

4 comments:

SURIA AMANDA said...

ni namo eh bangang....

azizul said...

yerk...gile bengong..ade coklat ke hapa kat bonto dia

~Sya~ said...

eh..mario bros...best tuh

~Sya~ said...

uweekkk

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.