Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, November 18, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 16 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Aku tak tahu la ape yang dah kena dengan akak ni...Fesyen yang dia pakai memang boleh buat orang tertipu dan jadi gila...Cube korang tengok gambar di bawah ni...Ade ke patut die buat macam tu..Adoi....Sah,nak cari publisiti murahan kan..




Comments
2 Comments

2 comments:

hUda mUsa said...

haha!memang gilaa :D

F.U.Z.Z.Y said...

LOL...
mungkin nak mempercepatkan masa nak bagi susu kat anak kut..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.