Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, November 4, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 13 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Serius..Aku yang tengok gambar ni pun dah naik gila bila tengok..Apetah lagi kalau mak bapak budak tu tahu perbuatan diorang tu..Aku rasa bukan setakat gila..Tapi kena tekanan perasaan kot..Adoilah..Aku tak tahu dari mana budak-budak tu belajar aksi tak senonoh macam tu...Pening hotak aku......




Comments
1 Comments

1 comments:

Yesterday said...

Pesal kau asyik post bnda lucah je? tak rase pape ke ah? meluat aku tgok. klau sorg tgok dh dpat dosa, kau dpat dua kali ganda dosa sbb kau dah bgi diorg tgok bnda yg melaghokan ni. akhir kalam, aku just nk ckap. pikir pikir balik la ape yg aku ckp. dunia akhir zaman dah bro..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.