Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, November 27, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Gelak ( 21 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Api Yang Menunjuk Simbol Lucah

Korang sendiri tahu apa simbol yang aku maksudkan ."fu**" .Lol! cuba tengok gambar api dekat bawah ni, macam pe je. serius epic fail !

Sekarang ni simbol ni macam dah biasa dah .Macam dah takda makna pape, kan ?


Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.