Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, November 7, 2011

Gambar Permandangan Kota Mekah Semasa Musim Haji

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Ada tak sape-sape kat sini yang pernah pergi haji ? Kalau pernah mesti korang dah biasa dengan permandangan yang cantik macam gambar di abwah ni...Tapi bagi sesiapa yang belum pergi lagi..Aku syorkan korang semua pergilah tunaikan haji bila berkemampuan..Ingat itu kan rukun Islam kita yang ke-5..So,ia wajib dilakukan apabila kita sendiri mampu....>_<....Layan permandangan yang cantik di bawah ni...Gorgeous....Hehehe.....







Comments
1 Comments

1 comments:

Terbang Bersamaku said...

cantiknya...teringin nak pegi sana...tp tak tahu bila dpt pegi...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.