Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, November 1, 2011

Aksi Budak Perempuan Gedik Nak Mampus

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Bila aku tengok video di bawah ni,aku rasa macam muka orang melayu terutama kaum wanita diconteng arang di muka je...Mak bapak susah payah cari duit untuk hantar mereka ke sekolah,tapi mereka bukan sahaja tak belajar,malah telah memalukan semua kaum perempuan dengan aksi gedik mereka yang nak mampus tu..Sori,bahasa kasar sikit sebab aku tengah geram...




Comments
3 Comments

3 comments:

lovecandysweet said...

hehehehe... tade keja buat keja... adoiiii malu betul aku jadi pmpn.. :'(

Anne Nurain said...

sian.. x sihat agakny budak2 ni..

Athirah ' s said...

hehe sakit gaknya. . kalau aku jadi budak kelas dia , aku katok sekoq2 , sedoo diri tu siapa? bajet

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.