Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, October 11, 2011

Web Palsu Hacker Untuk Curi Password Anda

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Semalam aku masuk ke Group yang aku join,ada seorang rakan group tu merintih kesedihan sebab page die dirampas oleh si hacker blogger yang gila traffik dan duit haram.Member aku tu cakap,page die dirampas selepas dia log in " Via Facebook "..Dari situ aku perasan yang web ni memang phishing untuk curi FB emel dan password.


Bagi sesiapa yang tak percaya cakap aku.Boleh lah korang tengok sendiri website tersebut dari sini..

Ni pula link untuk register via FB...

Ingat bagi sesiapa yang tak pandai coding..Jangan mengada nak tekan link di atas tu..Hehe...Nanti korang akan menyesal..Bagi sesiapa yang pandai..Boleh la korang " View Source Code " untuk bergelak ketawa ye....>_<...




Comments
1 Comments

1 comments:

farhan said...

bahaya ni..tq info yg berguna

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.