Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, October 18, 2011

Stadium Terbakar Sebelum Sex Fair Di Rasmikan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Asap tinggi dari sebuah stadium olahraga bersejarah yang terbakar di kota Copenhagen, Denmark. Disana, Sex Fair terbesar bakal dirasmikan beberapa jam lagi di lokasi itu. Sebanyak 20 orang pihak penyelenggara, dilaporkan selamat. Namun belum diketahui bagaimana nasib barang dagangan kebanyakan merupakan sex toy dan barang-barang erotik lain yang dibuat khusus untuk keperluan itu.

Api yang membakar stadium yang dibangun tahun 1938 ini, kata Lars Rosenwanger, seorang petugas kebakaran, sangat besar. “Asap tebal boleh dilihat dari seluruh penjuru kota,” katanya. Selain asap tebal, bunyi ledakan beberapa kali terdengar. Sumber api diduga berasal dari lampu sorot yang mengalami overheat dan meledak hingga menimbulkan percikan api, kata juru cakap polis Lars-Christian Borg.

Stadium KB Halen pernah menjadi lokasi beberapa pertandingan internasional, antara lain tenis, badmintons, tinju, dan aneka konsert musik. Louis Armstrong, The Beatles, dan The Rolling Stones pernah menyelenggarakan pertunjukan di sini. Kebakaran menyebabkan acara Sex Fair terbesar di negeri itu dibatalkan. Sedianya, pameran seks akan dihajat selama lima hari. Selain menjadi tempat jual-beli alat-alat seks, selama pameran juga akan diputar filem-filem dewasa secara gratis. selain itu, hampir seluruh media seks juga membuka stand di sini.

“Kami mengalami kerugian 3 juta kroner akibat kebakaran ini,” kata Kenneth Strandby, event organizer acara, pada TV2.

prince : Ini lah lambang kebesaran Allah....>_<....

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.