Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, October 31, 2011

Serius Bodoh | Robot Puaskan Nafsu Dijual

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Kini anda tidak perlu lagi mencari maknyah atau pelacur untuk memuaskan nafsu anda. Beli lah robot ini dan anda pasti puas, dan pastinya gejala buang anak tidak akan berlaku lagi.. hehehe…

Untuk makluman korang,kualiti robot ini sama seperti manusia , tetapi jerawat dengan parut tu xde lah sbb nama pun robot kan.. hehehe.. Kat jepun mmg dah femes bende gini,, Giler  beb!






Gila kan...Manusia semakin gila apabila tergoda dengan hawa nafsu...:(..




Comments
2 Comments

2 comments:

BHAIHAQI COOL said...

haa~~ dunia akhir zaman ~~

Mohd Shukri Fadzillah said...

ni bukan robot la bang ui.. ni sex doll.

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.