Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, October 12, 2011

Sape Dapat Baca, Aku Bagi Seringgit

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Tajuk entry ni gempak kan ? Kononlah aku ni banyak sangat duit nak nak bagi pada korang semua..Padahal berapa sen je yang ada dalam poket aku ni..Sebenarnya aku bukan nak bagi rm1 pada pemenang tapi aku nak korang uji tahap kecerdasan otak korang dengan melihat gambar di bawah ini..

Ada sesiapa tak dapat baca tak ? Bagi yang tak dapat baca,sila tanya kawan korang ye..Bagi yang dapat baca,sila komen di bawah ni sebagai bukti korang tahu apa yang ditulis..Hehehe..>_<.....




Comments
11 Comments

11 comments:

cik abbit said...

i cant sleep kan ?

Mr.Baiz said...

i cant sleep la bro.hihi

HanNis SaNia said...

i cant sleep

emeliena said...

i cant sleep.
kann ???????

Syazwan Che Deraman said...

i cant sleep, mana seringgit?

ceriteraliyana said...

I CANT SLEEP


yeaayyy!!! dpt seringgit!! :D

CIK PARO! said...

berpinar bijik mata!
1 cant sleep

MaYa MustWany said...

he2.jawapan d'atas sama.
terus cergas mata bila baca.he2

Hishyamuddin said...

dah ramai yg bagi jwapan..haha

Hishyamuddin said...

dah ramai yg bagi jwapan..haha

Yumida said...

ICANT
SLEEP

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.