Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, October 5, 2011

Realiti Kehidupan | Awek Hot Dengan Payudara Bernila 1 Juta Dollar

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Mungkin bagi sebahagian orang terutama yang bekerja dengan tampilan diri lebih utama akan menganggap organ tubuh sesuatu hal yang penting dan punya nilai strategik sendiri. Itu pula yang terjadi dengan salah seorang selebriti dari negeri uncle sam ini. Bekas kekasih bos Playboy Hugh Hefner, Holly Madison, menginsuranskan payudaranya senilai 1 juta dolar Amerika Serikat di syarikat insurans Lloyd’s of London, seperti diungkapkannya kepada majalah People. Madison mengungkapkan, keputusan untuk melakukan hal tersebut dilakukan demi melindungi diri sendiri dan pihak lain yang tergabung di produksi Peepshow yang dibintanginya di Las Vegas.


Baginya payudara merupakan aset yang sangat berharga oleh kerananya penting untuk diinsuranskan.

“Jika terjadi sesuatu pada dada saya, saya kemungkinan akan keluar dan memerlukan waktu beberapa bulan. Saya kira diperlukankan sekitar satu juta dolar,” ungkap Madison. “Saya harus melindungi aset-aset milik saya,” sambung dia. Madison mengaku “berhutang” besar pada operasi bedah plastik. Pada 2001, Madison melakukan operasi plastik untuk mengubah ukuran payudaranya dari A-cup size menjadi D-cup size. “Operasi payudara ini telah mengubah hidup dan karier saya,” katanya

Bintang berusia 31 tahun yang memperoleh ketenaran kerana menjadi salah satu kekasih dari pendiri majalah Playboy, Hugh Hefner, di salah satu siri televisen The Girls Next Door bukanlah satu-satunya selebriti yang menginsuranskan bahagian tubuhnya. Beberapa bintang filem seperti Betty Grable dan Angie Dickinson, mahupun bintang televisyen Angie Everhart dan Mary Hart, masing-masing menginsuranskan kaki mereka senilai 1 juta dollar Amerika.

Madison juga menjadi salah satu pesreta dalam tayangan televisyen Dancing With the Stars sebelum keterlibatannya dalam pertunjukkannya di Las Vegas. (Sumber)




Comments
1 Comments

1 comments:

Dylla Abas said...

'penghijrahan' yg sgt gila ni..!!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.