Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, October 5, 2011

Raba Payudara Rakan Sekelas Ketika Mabuk

Tiga bekas pelajar sebuah universiti terkenal Korea Selatan dihukum penjara dan maklumat peribadi mereka disiarkan dalam internet selepas didapati bersalah melakukan gangguan seksual terhadap rakan sekelas wanita ketika mereka mabuk, lapor akhbar Korean Herald.


Mahkamah Daerah Seoul Tengah semalam menjatuhkan hukuman penjara dua tahun setengah kepada pelajar lelaki yang dikenali sebagai Park, 23, kerana meraba payu daya, perut dan bahagian lain mangsa.

Selain itu, dua lagi rakannya yang dikenali sebagai Han dan Baek dijatuhkan hukuman penjara setahun setengah kerana bersubahat dengan Park dengan merakamkan gambar ketika mangsa dicabul.

Tertuduh adalah pelajar perubatan Universiti Korea, meraba pelajar wanita dalam dua kejadian Mei lalu semasa melakukan lawatan berkumpulan ke Gapyeong, timur Seoul...

Ketika kejadian, penuntut wanita itu minum arak bersama rakan sekelas lelaki dan tidak mampu menangkis serangan kerana mabuk, kata Hakim Bae Jun-hyun ketika membuat keputusan disifatkannya hukuman berat. – Agensi

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.