Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, October 4, 2011

Ngeri | Kepala Terputus Di Tali Gantung

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Korang tahu kan macam mana hukuman gantung sampai mati ? Tapi pernah tak kornag dengar,Hukuman Gantung Sampai Putus Kepala ? Korang nak tengok tak pesalah hukuman gantung terputus kepalanya di tali gantung ? Tapi aku nak nasihatkan kepada mak cik-mak cik yang mengandung supaya jangan tengok gambar-gambar di bawah ni ye... ^_^....





Macam mana ? Seram tak ? Hahaha...^_^....

credit : Naim & The Gang


Comments
3 Comments

3 comments:

Anonymous said...

ni aspal-putih.blogspot.com punya gambar..tolong kreditkan kat blog dia
bukan kat naim and the gang...
tolong belajar menghargai karya orang lain..tak rugi pun...terang-terang dalam gambar tu tulis gambar ni dari aspal-putih.blogspot.com

pRiNCe said...

wahai cik anon di atas...jika sy yg dpt gmbr ni,sy psti akn kreditkn atas nme org tu...tp gmbar ni di beri oleh naim and the gang..kalau cik anon berani sgt tgur org..knape nk jadi anon..or cik anon nk sy bongkar identiti cik anon di entry sy seterusnya ? kalau cik anon x percaya sila lihat entry seblumnye..jika sy dpt dri sumber,pasti sy kreditkan..kalau dpt dri org...sy terpksa kredit atas nme org tu..

nasihat sy,jgn la jadi anon kalau nk nasihtkan org lain...:)..

Dylla Abas said...

terkesima..!!

1 - sbb gambar di atas
2 - sebab komen cik anon

sekian,terima kasih :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.