Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, October 1, 2011

Ngeri | Buntut Terbelah Kerana Mencangkung Atas Mangkuk Tandas

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Percaya ataupun tidak banyak orang termasuk saya ketika menggunakan tandas , terpaksa naik dan mencangkung di atas tandas mangkuk untuk menghindari dari duduk di mangkuk tandas awam yang kadang kalanya kotor.

Bagaimanapun tindakan ini akan membuat kita berada pada posisi yang sangat berbahaya.Mencangkung pada saat menggunakan tandas mangkuk duduk sangat DILARANG, kerana bahannya terbuat dari seramik / porselein, tidak mampu untuk menampung berat seluruh badan pada satu masa.

Lihat gambar diatas..Ini adalah peristiwa yang benar-benar terjadi, dimana mangkuk tandas duduk terbelah ketika seorang gadis duduk mencangkung saat menggunakannya.

Kirimkan informasi ini kepada rakan-rakan yang lain (atau anda boleh kongsi di facebook dengan klik ikon Share on Facebook di sebelah kiri entri ini) dan anjurkan untuk memasang poster BAHAYA di Toilet, yang dapat mencegah terjadinya kemalangan pada diri anda,saudara atau seorang dari teman anda.

Comments
1 Comments

1 comments:

Unknown said...

Salam...
Mohon copy gambar ini di blog saya.
;)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.