Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, October 14, 2011

Iklan-Iklan Yang Lawak Di Mudah.my

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Mudah.my adalah laman pengiklanan no-1 di Malaysia, adakalanya orang menyalahgunakan laman berkenaan untuk pelbagai tujuan lain dan adakalanya pula iklan-iklan yang diletakkan menjadi bahan gelak....








Haha...serius lawak gila...Yang tak tahan pasal nak jual handset di atas untuk beli batu nisan..Boleh pulak wasiat si mati nak jula handphone tu pada anak dara je...Hahaha....Korang baca lah sendiri kat atas tu ye...>_<...



Comments
1 Comments

1 comments:

Mr.Baiz said...

hahahaha aku wa gelak golek2 bro...iklan cam tu pun boleh..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.