Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, October 29, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 11 )

Assalamualaikum dan salam sejhatera semua...

Kali ni aku nak kongsi satu gambar yang memang boleh dikatakan gila jugak lah..Mungkin si awek ni ada masalah mental kot...Ada ke patut dia mandi dalam mesin basuh..Dah lah bogel pulak tu..Mungkin sabun yang dia gunakan adalah sabun basuh kain kot..Adoi...




Comments
3 Comments

3 comments:

azizul said...

ish,.aku kecik-kecik manji jugak dalam besen..tak la sampai mandi dalam mesin basuh

BHAIHAQI COOL said...

wooo~~ , buih tu halang jee~~

Amir Baker said...

Xde kerja ke apa? she's insane okay...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.