Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, October 13, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 3 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

 Kemaruk seks tak dapat dihalang yang dilakukan oleh mereka yang sudah hilang pertimbangan akal. Janji nafsu serakah dapat dipuaskan. Bukan tempat yang menjadi persoalan tapi mereka ini diantara kalangan manusia yang tidak menjaga kehormatan diri.


sumber : melayukuhebat.com



Comments
3 Comments

3 comments:

HanNis SaNia said...

laaa ni gmbr apa ek? org dewasa ke bdak2 ngah romen2?? bole plak dalam tu?? klw de ular senduk mmg sodap ni

PORUMAN said...

jeles giler aku tgk budak2 ni romen .. kecik2 dah tertunai hasrat nak romen .. huhuhu

HAFIZAL said...

PERH...SERAM SIUT

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.