Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, September 12, 2011

Wanita Jepun Menulis Menggunakan Kemaluan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Sorilah tajuk berunsur 18 sx..Tapi inilah kenyataannya apabila seorang wanita jepun berupaya menulis menggunakan vagina dia..Aku tak tahu apa gunanya tangan dia tu sampai sanggup menggunakan kemaluan untuk menulis..Kalau korang tak percaya,boleh tengok gambar di bawah ini..Jangan risau sebab gambar telah dicensorkan..:P


Betul kan apa yang aku cakap kan ni...Adeh..Aku tengok tangan dia ok je...( Tepuk dahi )...




Comments
2 Comments

2 comments:

Anonymous said...

dia nk pakej tu, sambil menulis sambil leh "layan" nafsu tu....wawawawa...

- the law of anon

cucu tun teja said...

adoih....macam2la org jepun ni...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.