Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, September 6, 2011

Sponsor # 7 : Muffins Pelbagai Perisa Dari The 7th Muffins

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Lama aku menyepi bukan  ? Tapi contest yang aku anjurkan tetap berjalan seperti biasa...Semakin hari semakin bertambah para peserta,bukan itu je malah para sponsor pun semakin berminat untuk memberikan pelbagai jenis tajaan yang menarik sehinggakan aku sebagai penganjur contest ini berasa berminat untuk join contest aku sendiri..Hehehe..Korang setuju tak kalau aku join contest aku sendiri ?


Ok,back to main topic..Alhamdulillah,dalam bulan puasa hari itu aku dihubungi oleh seorang lagi kawan blogging aku dan juga kawan facebook aku yang menyatakan minat dia untuk memberikan tajaan..Selepas berbincang,Yaya ( sponsor ) bersetuju untuk memberikan 16 set Muffins pelbagai perisa original dari 7th Muffins.

Semua orang dah tahu bukan Muffins yang di buat oleh 7th Muffins memang menyelerakan dan cantik untuk dilihat..Jadi memang berbaloi kalau korang mencubanya sendiri.Di bawah ini adalah contoh Muffins yang para pemenang boleh pilih sendiri jika berjaya memenangi contest yang aku anjurkan itu.






Betul kan apa yang aku cakap..Muffin yang di hasilkan oleh 7th Muffins memang menyelerakan dan sedap mata memandang.Bagi sesiapa yang ingin melihat gambar-gambar contoh yang lain boleh lah pergi ke link yang aku berikan di bawah ini..


Kalau korang berminat untuk mendapatkan Muffins seperti di dalam gambar dia atas,korang boleh lah membuat tempahan secara online melalui link di bawah ini..


Bukan itu sahaja,malah Cik Yaya Natsumi juga bersetuju untuk memberikan " Small Greeting Cards " yang diletakkan bersama Muffins untuk dihantar kepada para pemenang..Menarik bukan hadiah ini..Vogue dan comel kan ?

Ok,mesti korang tertanya-tanya siapa penaja untuk kali ini kan ? Setelah dipertimbangkan,pihak penaja meminta untuk tidak memberikan link Fb nya tapi telah bersetuju untuk memberikan URL blognya.Mungkin ada antara korang sendiri yang mengenali pihak penaja secara personal.


Comel kan header blog penaja untuk kali ini..Apa kata kita sama-sama pergi melawat ke blognya dan saling berkenalan..Mana tahu,satu ahri nanti dia akan menaja contest yang korang akan buat pula.

Opps..Bagi sesiapa yang tak join lagi..Cepat-cepat join..Hadiah dia semakin lama semakin bertambah tahu..So,jangan menyesal nanti kalau korang tak join..Hehe..:)

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

Kalau korang rasa contest ini tak best,korang boleh la tanya mereka yang dah join..:)

Senarai Nama Peserta


Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.