Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, September 28, 2011

Realiti Kehidupan | Cara Elakkan Basikal Dicuri

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Aku tahu mesti ramai yang dah biasa naik basikal bukan ? Kalau korang kata tak pernah naik basikal memang ajaib la..Sebab basikal ni kira wajib dinaiki oleh semua orang terutama kanak-kanak comel macam aku ni..Hahaha..Tapi,macam mna nak elak basikal di curi ? Senang je..Kornag cuba tiru teknik rahsia di abwah ni..^_^....






Agak2 korang la kan..ada tak ornag sanggup nak curi basikal korang tu nanti..Macam mana pulak korang nak bukak kunci basikal kornag kan..Muahahaha...




Comments
1 Comments

1 comments:

Zul Fattah said...

terbaik.. mapuih la hang...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.