Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, September 27, 2011

Mamak & Pelanggan Bergaduh Tentang Password Wi-Fi

Man : dey mamak apa password WIFI kt sini?
Mamak : apa WIFI??
Man : ini kedai punya internet la..
Mamak : Ooo..itu macam kalu, password dia tujupakale jugak
Man : hah??
Mamak : "tujupakale..!"
Man : Apa tu..??
Mamak : Aiyoo..awak tanya passwordkan..tujupakale la..
Man : Password dia tajupakale..!
Mamak : ya..tujupakale

Man pun menaip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E. (ternyata salah)

Man : dey, mamak apa password dia??
Mamak : tujupakale la...sudah tanya banyak kali jugak..aiyoo!!
Man : kau bagi salah la, tu yang aku tanya balik
Mamak : mana ada salah..tujupakale
Man : tak boleh la dey!!
Mamak : boleh la...
Man : ko datang sini tengok aku taip..(mamak tu pun dtg) kalo tak boleh kepala ko aku taju!
Mamak : aiyoo abang jangan marah la..awak taip satu kali saya tengok (Man pun taip)
Man : ko tengok aku taip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E... tengok,mana dapat!!
Mamak : dey, abang mari sini saya taip..awak kasi tekan salah butang jugak..
Man : eh, ye ke...kau tekan la
Mamak : ini macam tekan la 7777
Man : "ini TUJUH EMPAT KALI..!!"
Mamak : betul la saya cakap tujupakale..
Man : %@$#@%#!!!!....


sumber : Facebook

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.