Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, May 1, 2012

Erti Cinta | Semuanya Untuk Awak

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Sejak akhir-akhir ni aku rasa hati aku macam jiwang-jiwang sikit..Aku pun tak tahu kenapa..So,kebanyakkan post aku memang dalam label [ Cinta ] kan..Korang reda je la ye..Nanti kalau mood jiwang aku ni habis,kau pergi ke mood lain pulak ye..Hahaha..


Sweet tak ? Hahaha..Share la pada kekasih korang ye..(>_<).....

sumber : Facebook

Comments
1 Comments

1 comments:

Zul fattah said...

erk.. sweet ke? haha... nanti lpas aku kahwin aku cuba try

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.