Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, September 5, 2011

Blogger Femes Kunci LoCker Hentam Newbiee

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Maaf ye kepada sesiapa yang tak suka entry aku kali ini...Ini bukanlah entry untuk menghentam blogger lain..Sebab aku tak suka masuk campur hal orang lain..Sebenarnya aku memang tak nak baut entry macam ni,tapi aku terpaksa buat untuk membetulkan tuduhan kunci locker yang di lemparkan kepada aku dalam entry dia di sini.


Dalam entry nya itu,dia menuduh aku sebagai seorang penipu...Aku nak tanya korang semua,pernah ke aku menipu korang atau pernah ke korang rasa tertipu dengan aku ? Cuma kekadang aku nak bergurau dengan pembaca aKu,adakah itu pun di katakan penipu ? Alasan kunci loker menuduh aku penipu kerana aku mengaku diri aku sebagai newbiee...

Korang pun tahu bukan,bahawa aku ni pendatang baru dalam dunia blogging ini..Kenapa aku di tuduh sebagai otai ? Dia tahu ke maksud otai sebenarnya itu ? Otai adalah old timer,ataupun dikenali sebagai orang lama dalam dunia blogging ini dan mempunyai banyak pengalaman..Cuba korang tengok tuduhan dia di bawah ini...


Korang tengok lah sendiri ye tuduhan dia...Ok,biarlah aku mengaku..Sebenarnya aku baru buat blog ini 8 bulan..Tapi aku cuma aktif 3 bulan je..Bulan-bulan lain aku abaikan blog aku ni..Ok,aku nak tanya korang semua...adakah aku ni otai ? Kalau la betul aku otai,kenapa blogger-blogger otai lain tak kenal aku ? dan kenapa traffik aku cuma 1k UV je sehari..adakah ini yang di maksudkan otai ?

Sebenarnya,aku tak nak bergaduh sesama blogger,sebab dalam dunia blogger ni kite hidup bermasyarakat,macam berjiran jugak,kalau kita nak happy dan bahagia,kita mestilah jaga hati jiran kita kan.. 

So,kunci locker..aku minta maaf sangat-sangat kalau statement aku yang menagku newbiee tu ko anggap sebagai menipu ko..Tapi seriusly,aku memang seorang newbiees..Bukan sape2 lagi..Belum layak lagi untuk dikenali ramai.

Hope kita kan jadi kawan baik..Kalau tak puas hati,boleh la IM aku ye..Aku tak kan marah..Sempena hari raya ni,aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR DAN BATIN..:)


Mood : Sedih sebab kena tuduh..:(...


Comments
17 Comments

17 comments:

Izwa Kamaruddin said...

sabar je la dik...:)

BeloG MTT said...

Errr Nape begini ?? Sabar jela k,kita semua manusia biasa..Kita menulis pon menandakan kita punya minat yang sama,tak elok begini.. =..="

Raya sebulan taw prince ! :)

zaty luvlianncez said...

errr. xpaham nie. entry tue mamat tue gurau je kn. so entry nie pn putera remaja gurau jugak ea?

Anonymous said...

lakonan yg tip top. Nak try jugalah..

Sya_Merpati Putih 88 said...

Sabar k prince..kuatkn semangat dan teruskan blogging...(^___^)

ct N honey said...

yg penting kita happy,pedulikan apa orang kata

aiEz said...

sabar ye..kita semua sama2 blaja,dlm berblogging ni mmg macam2 ada...majulah blogger utk semua,heh..;)

kunci locker said...

weyh...hah...ni yg lbh ni...lu mmg nak suruh wa tulis ag la ni kn...ok2...mlm kng wa dtg tulis lg..lu tunggu...

Liza @ Adzriel AB said...

8 bulan kira baru lah.. cuma majunya yg pantas. tapi ngaku newbie bukan masalah besar pun. merendah diri pun salah. macam2.

Nurul Mazni Sawal said...

sabar jerlah.. teruk sangat tuduhannya tu..

Anonymous said...

hahaha. normal apa kalau otai kena tuduh. LOL! :)

bagus lar statement ko. berbeza dengan kunci loker yang penuh hatred tu. :p

aku rasa, isu otai newbie tak patut ada sebab masing masing tu adalah manusia yang bodoh dan sombong [tercatat dalam al quran]. so, sebagai orang yang bodoh sombong ni haruslah berpesan pesan. ye tak? dan juga, tidak harus cepat melenting. sebab itu menunjukkan kita ni lemah dari segi mental.

huhuhu. abaikan ceramah aku. :)

Anonymous said...

relax laa..kunci loker mmg gitu..suka wat gimik2..chill up babe..
salam singgah^^

najihahfara said...

aku x paham la blogger skang ni..
x aman..
ape kesahnye newbie ka x..adoi yai..

mr_right said...

tape.. lumrah blogger dengan perkara-perkara cenggini. relax oke;)

blog ko oke pee..

Zahirah said...

biasalah tu. sabar ye prince :)

Anonymous said...

tak fahamlah situasi sekarang. entry nak gempak mcm betul. tapi mcm main-main jerk korunk ni. collect traffic ke?

kunci locker said...

wah...ada yg siap ckp bodoh..ada yg siap kondem abez2...bru aku tahu ramai haters aku...wakakaka...woi..ko tgu esk aku up entri lg...ko nk sgt lawan kn...ko ng mmbe2 ko mmg bagus dan baik semua...i like...hahahah

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.