Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, September 10, 2011

Baca Buku Sambil Bogel Di New York

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Amerika oh amerika..Hari tu aku dah post kan pasal perempuan yang menuntut hak untuk pamerkan payudara kan..Kali ini mereka boleh pula buat event baca buku sambil bogel.Aku rasa aku tak baca buku dah.tapi mata kau melilau tengok " keseksian " orang lain..Hahaha..


Penggemar Shakespeare dan Oscar Wilde bakal lebih menikmati karya-karya seni tersebut jika yang tampil tanpa busana seperti kelab ini.

Kombinasi ‘maut’ ini ditawarkan setiap sebulan sekali di New York, Amerika Syarikat (AS), oleh kelompok penghibur Naked Girls Reading.

Dalam sesi terbaru mereka, seperti diberitakan Straits Times, terdapat sekitar 30 orang yang sebahagian besar pasangan muda dan lelaki.

Mereka bertemu dalam sebuah ruangan kecil dengan atmosfer remang-remang di kawasan trendi Manhattan, Greenwich Village.

Para pembaca kali ini empat wanita yang mengenakan jubah bilik mandi dan kasut tinggi. Mereka naik ke pentas dan duduk di sofa besar.

Terdengar tepuk tangan para tamu, menyambut para pembaca. Termasuk dari seorang lelaki yang akhirnya mengangkat wajahnya dari suratkhabar yang ia baca sejak duduk dalam ruangan tersebut.



Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.