Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, September 22, 2011

Awek Brutal Panjat Bas Melalui Tingkap

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Pernah tak korang tengok seorang perempuan naik bas melalui tingkap ? Kalau belum,mari sini aku tunjuk pada korang semua.Jangan terkejut ye..Dengan badan macam tu,dia memang berani masuk bas melalui tingkap dengan memijak tayar bas..Kalau haku la kan,korang bagi rm100o pun aku tak nak lagi-lagi akalu bas sedang bergerak..Alahai..dunia oh dunia..




Korang hado ? Hahaha..Memang brutal la awek ni kan..Adeh...


Sumber


Comments
3 Comments

3 comments:

Zul Fattah said...

gilo palo..

azliah mohamed said...

erk...terdesak sgt nak buat camne

bella luna said...

wah,kalu die nak bg RM1000 aku pun sanggup buat,hehe

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.