Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, August 17, 2011

Panas : Perempuan Seksi Untuk Ditempah

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Ada tak lelaki di luar sana yang ingin tempah seorang perempuan untuk dijadikan awek atau isteri ? Ada tak perempuan di luar sana yang ingin menempah seorang perempuan untuk dijadikan kakak,adik atau kawan semasa bershopping..

Berita baik untuk anda semua..Blog Dunia Seorang Remaja akan mengambil tempahan daripada sesiapa yang berminat..Tempahan ini terhad untuk 100 sahaja..Harga boleh dirunding.

Bagi setiap tempahan yang dibuat,barang akan sampai dalam masa 24 jam dari tarikh pembayaran dibuat.Di atas adalah gambar contoh sebagaimana perempuan yang anda tempah akan sampai ke rumah anda.

Berminat ? Sila PM saya di sini...


" Berminat ke ? Ini gurauan sahaja lah..senyum..hehe..(^^,)..."

" Why so serious ? "



korang nak rm200 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik
rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini



..Senarai Sponsor..

1 ) Blogshop AnisUmbrella - Necklace
2 ) Blogshop Shawl Najihah - Pashmina
3 ) Admin Dunia Lelaki Maskulin - Ruang Pengiklanan x 3 bulan
4 ) Admin Diary Amni - RM50 cash ( Hadiah Utama )
5 ) Admin Diari Kehidupanku - KeyChain Sulaman Nama ( 12 Unit )


Comments
2 Comments

2 comments:

Freaky said...

LOL meh aku tempah. haha

peachippo said...

hehehe...nak tempah lelaki xde??
asal mcm mati je aku tgok pompuan tuu :P

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.