Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, August 2, 2011

Menggerikan - Gambar Kemusnahan Serangan Pengganas

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Pengganas ... Sibuk saja nama pengganas mesti semua orang akan tarik muka kan.. ? Aku pun tak terkecuali..Kalau boleh aku nak je balas semula perbuatan diorang tu yang menganggap nyawa manusia hanya sebuah permainan je..Menganggap hanya mereka yang mampu menentukan hidup mati seseorang..

Mesti korang pelik kan kenapa aku tetiba emosi je..Bukan ape,aku rase korang pun akan rasa macam aku kalau korang tengok gambar-gambar di bawah ni...Huh....!!!!


Panas tak hati korang bila dah tengok gambar macam ni ? Korang rase pernah tak diorang bayangkan kalau perkara macam ni berlaku dalam hidup mereka sendiri..Huh...!!!!!

Sumber : blogserius

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
3 Comments

3 comments:

Cikal Ananda said...

Terkutuklah yang melakukan itu,,..

iyan shazlind said...

mmg kejam gile la...ngeri je tgk

Lun said...

semua orangkan ada ja niat2 pelik

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.