Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, August 13, 2011

Isu Hina Islam - GaySec Memohon Maaf Kepada Arlene Tan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Semua orang mesti tertunggu-tunggu siapakah wajah sebenar Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara kerana kebiadapan dia menghina agama Islam..Kali ini,aku nak dedahkan maklumat terkini yang aku dapati dari GaySec iaitu kumpulan hacker yang mendakwa Arlene Tan sebagai Makcik Hajjah tersebut.

GaySec ketika ini memohon maaf kepada Arlene Tan kerana kesilapan mereke mengakibatkan Arlene Tan dicaci dan dipandang serong oleh semua orang..Dibawah adalah petikan daripada permohonan maaf mereka kepada Arlene Tan..(^^,)..

Ok,korang dah nampak kebenarannya kan ? So,sape2 yang ada membuat tuduhan melulu dalam blog atau entry korang,sila lah perbetulkan semula ye..

Aku mohon dengan rasa rendah hati supaya korang share entry ini supaya orang lain tahu tentang update terkini yang berlaku dan supaya mereka tidak terus pandang serong pada orang yang salah..(^^,)..




korang nak rm200 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik
rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini

..Senarai Sponsor..

1 ) Blogshop AnisUmbrella - Necklace
2 ) Blogshop Shawl Najihah - Pashmina
3 ) Admin Dunia Lelaki Maskulin - Ruang Pengiklanan x 3 bulan
4 ) Admin Diary Amni - RM50 cash ( Hadiah Utama )



Comments
1 Comments
 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.