Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, August 23, 2011

Google Translate Fail : Beatles = Siti Nurhaliza

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Bagi korang Google memang hebat kan..Yela,blogspot yang kita gunakan ni pun milik diorang ..Tapi google lemah di bahagian Google Translate..Tak percaya ? Cuba tengok gambar di bawah ni...


Sebenarnya banyak lagi yang Google translate buat hal..Sampai aku pun nak tergelak bila membacanya..Tapi yang paling aku tak tahan pasal ni la..(^^,)..



# Dapatkan RM 1 dengan setiap pendaftaran yang berjaya anda lakukan di SINI..& di SINI

# Mahu beraya bersama penyampai ERA kegemaran anda? Hantarkan jemputan anda segera di SINI

# Share a photo or video of your life and be in the running to win RM1000! Click Here !!!

# Maxis is giving out a FULL HD TV every week! Complete this comic strip Here !!!

Comments
4 Comments

4 comments:

budakampung said...

hahahaha..cool gila siti! memang google translate xleh caya sangat pon

cik heroin said...

Hahah. entah hape2

yad'z said...

hapekahh.... =.="

AnAk dEneSor said...

awat nye jauh sgt beze nye..sgt2 x leh diharap.hihi

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.