Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, August 21, 2011

Gambar Ngeri - Buluh Menembusi Leher Seorang Remaja

Assalamuaalaikum dan salam sejahtera semua..

Korang suka tak tengok gambar yang ngeri dan menyeramkan ? Kalau korang suka,boleh la tengok gambar di bawah ini,tapi jangan sampai termuntah ye..Nanti tak pasal-pasal batal puasa.


Aku pun tak pasti macam mana remaja ni boleh kena sampai macam ni..Mungkin di main ninja-ninja kot dengan kawan-kawan dia..(^^,)..




Seram kan ? Hope tak ada saudara mara atau kawan-kawan kita kan alami nasib yang sama macam dia ni...




# Duit Raya RM25,000 daripada MayBank untuk dibawa pulang di SINI..

# Mahu beraya bersama penyampai ERA kegemaran anda? Hantarkan jemputan anda segera di SINI

# Share a photo or video of your life and be in the running to win RM1000! Click Here !!!

Comments
1 Comments

1 comments:

Hans said...

mak aihhh
ngeri betul nih

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.