Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, July 3, 2011

[ Panas ] Fan Page Shahir & Adira AF 8 Di Hacked Untuk Jana Traffik Ke Blog

Assalamualaikum...

Aku sebenarnya malas nak buat entry ni sebab aku kenal sangat2 sape yang hacked fan page tu..Tapi ape kan daya,aku buat jugak sementara menunggu waktu subuh untuk solat..Aku tak nak cakap banyak sebab aku takut tersalah cakap, korang rase aku patut tanye sendiri ke kepada kawan aku tu sama ada memang  "dia "yang hack or orang guna identiti  "die" ?

Tapi ada banyak bukti yang menunjukkan "dia" yang hack fan page artis tersebut sebab " dia " mempromotekan entry blog " dia " dalam fan page tersebut untuk menjana traffik yang mendadak ke blog nya yang baru berusia .....Ntah aku tak pasti pulak tapi yang aku tau blog "die" di buat pada 20 Mac 2011 tetapi page views blog "die" dah capai lebih 1,388,019..Meletop kan blog "dia"..Adeh..

Ni bukti Fan Page Shahir & Adira Af 8 kena hacked..


Sape " die " tu ? Maaf la aku tak dapat bagi tau korang..Sebab aku rase serba salah bila buat entry ni apatah lagi nak bagi tau nama "dia"..Kalau korang rajin blog walking korang akan jumpa blog yang aku cakapkan ni..Mungkin "die" juga adalah kawan korang sendiri..Ok,kat bawah ni aku bagi sedikit klu pada korang..

Name: SA
Age: 19
Gender: Male
Relation: Open
Website: korang cari sendiri
Hometown: Gemas
Current City: Gemas
Current Zip: 73430
Country: Malaysia 
Occupation: Webmaster 
Companies:
korang cari sendiri
Schools: SMK Seri Perpatih
Interests and Hobbies: I Like -Making Website. -Online. -Learn New Thing.
Favorite Movies/Shows: Hantu Ucop Balik Rumah
Contact Number:017626
korang cari sendiri


Credit To : Bro,sorry aku tak dpat bagi credit pada ko buat mase ni..sebab kalau aku bagi link blog ko..Same macam aku bagi tahu identiti " die "..Hope ko maafkan aku ye..:)..Happy blogging..:)


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
3 Comments

3 comments:

buyat(bebola tomato) said...

da kantoi kot. siap ada page skmm, kami mahu sa ditangkap. cube ko check

Suhazli said...

ish jaat gile mamat tu..lau nak popular jangan wat cara yang salah..

misz myza said...

sbnr nye mmg dah tau yg si shahir nye fan page kena hacked, tbe2 je byk post psl gosip la.. nmpk sgt nk dpt traffik dgn cara yg kotor...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.