Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, July 15, 2011

[ Lawak ] Kahwin Dan Cerai Guna Mesin

Assalamuaalikum semua..

Korang pernah dengar tak kes kahwin dan cerai guna mesin ? Bagi sesiapa yang tak pernah kite memang senasib..Sebab aku pun baru tahu..Dan cerita ni memang lawak sehinggakan aku nak terguling-guling bila baca..Aku harap korang jangan lah berguling macam aku ye..Tak bagus keterlaluan dalam semua hal..Hukhuk..

Sebuah perusahaan telah menciptakan vending machine yang hanya dengan memasukan duit syiling, Kamu sudah mendapatkan 2 cincin kahwin dengan bukti nikah. 
 Mesin nikah instant ini dinamakan AutoWed. Penasaran bagaimana cara kerjanya? Inilah yang terjadi ketika kamu memasukan koin £1 ke dalam slot mesin tersebut:

Pertama seperti halnya upacara pernikahan yang asli, mesin akan memulainya dengan memainkan lagu pernikahan. Lalu kamu disuruh memilih jenis hubungan kamu dengan pasangan, apakah gay, straight, lesbian atau sahabat terbaik seumur hidup.

Setelah itu terdengarlah suara robot yang akan memandu cara pernikahan hingga pengucapan ikrar. Pilihan berikutnya adalah menekan salah satu tombol dari 2 pilihan yang tersedia, satu tombol bertuliskan "Saya setuju", satunya lagi bertuliskan "Kabur".

Apabila Kamu atau pasangamu memilih "Saya setuju", maka kalian akan mendapatkan surat bukti nikah dan dua buah cincin plastik yang dibungkus dalam kapsul berbentuk telur.

Tidak hanya itu, untuk jaga-jaga apabila hubungan kalian ternyata tidak berakhir sesuai rencana, mesin ini juga mengeluarkan voucher diskon 10% untuk menggunakan mesin satunya yang bernama AutoDivorce .

Pembeli pertama mesin ini adalah Museum Marvin's Marvellous Mechanical di Michigan, Amerika.

Haha.lawak kan..Sape la punya idea " bijak " ni kan.. 


Baca Entry Di bawah Ni Ye..:)

Sumber : Jiran Sebelah

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
7 Comments

7 comments:

SoLy SoLicious said...

perrghhh... canggih amat :)

Luqman Zakaria said...

kalau nak rujuk balik lepas cerai nak pakai mesin ape plak tatau la..

FaKArePa!n said...

macam2 la sekarang ni..hak3

Jom Singgah..
Siapa Kata Kumbang Tak Laju

Rean said...

haha kat mane lah tu..mcm2..

Ct Aja said...

Wmudah bangat kawinnya...hu3

Sya_Merpati Putih 88 said...

wah..nak kahwin n nk cerai mcm beli air otak jer..huhuhu...

Kamil Kahar said...

terbaik la...nk kawen xpyah nk lafaz2 da...pkai masuk duit tekan butang jer...bengong...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.