Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, July 21, 2011

Keputusan Penuh Malaysia Vs Chelsea 21 Julai 2011

Assalamualaikum dan salamsejahtera semua..

Aku yakin mesti ramai yang tertunggu-tunggu perlawanan Malaysia Vs Chelsea esok yang akan berlangsung di Stadium Bukit Jalil pada pukul 8.45 malam..Aku sendiri pun tak sabar-sabar untuk melihat kekuatan pasukan harimau muda esok.Sebenarnya kedatangan " mereka " di Malaysia adalah peluang terbaik pasukan kita untuk memanaskan badan sebelum menentang pasukan yang memang tersohor dalam kelayakan Olimpik London 2012.
Aku berharap pemain kita tidak menghampakan penyokong yang berasak-asak di stadium untuk menonoton perlawanan itu nanti..Sebagai harimau ,kita mestilah menunjukkan belang yang sebenar,jangan bila bertemu lawan yang kuat sedikit terus lemah lutut menjadi tikus yang pemalu.Aku CABAR pemain kita memberi tentangan sengit kepada Chelsea nanti..Buktikan kemampuan " Harimau " yang di banggakan rakyat Malaysia.

Jadikanlah perlawanan sebelumnya sebagai pengajaran supaya lebih bersemangat untuk kita menang buat kali ini.

Alamak..Maaf ye semua..Tersalah buat karangan pula.Mesti membosankan korang semua,Untuk pengetahuan korang,pasukan Chelsea semakin kuat dengan kehadiran semua pemain,lebih-lebih lagi dengan adanya Saloumon Kalou,Drogba,Lampard dan juga Torres ditambah dengan pertahanan yang kuat,John Terry.

Aku harap pasukan kita akan buat yang terbaik pada hari esok..:)

" MALAYSIA BOLEH !!! "

Oppss..siapa ahli nujum kat sini ? Boleh ramalkan tak sape yang akan menang nati dan ape keputusan penuh..Aku akan update secepat mungkin keputusan perlawanan esok mungkin termasuk video gol highlight.:)

Malaysia   VS   Chelsea
0           1



korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
2 Comments

2 comments:

Firdaus Life said...

gud luck untuk malaysia.. :D

Luqman said...

hoho.. entry SEO bhai..hehe.. btw nice 1..

jom singgah blog sy www.LUQAZ.com

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.