Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, July 24, 2011

Kehebatan Manusia - Melukis 2 Gambar Menggunakan 2 Tangan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Allah telah memberitahu kita bahawa manusia adalah sebaik-baik dan sesempurna ciptaan-NYA  untuk membuktikan Dia berkuasa atas tiap-tiap sesuatu..Cuma yang bezakan antara setiap manusia adalah bagaimana mereka mernggunakan kelebihan yang ada dalam diri mereka sendiri untuk menunjukkan bahwa manusia adalah makhluk yang terbaik.


Akal diberikan kepada manusia kerana Allah memuliakan manusia daripada binatang..Cuma manusia malas menggunakan sistem komputer ( akal ) yang beribu kali lebih maju dan lebih banyak storage untuk simpan maklumat daripada komputer yang wujud sekarang.Hanya orang yang pandai sahaja berusaha menggunakan kedua-dua otak mereka kiri dan kanan untuk mendapatkan hasil yan terbaik.

Sebagai bukti,kita boleh lihat video di bawah ini sebagai pengajaran kepada kita orang muslim supaya menggunakan kelebihan yang kita ada untuk mensyukuri nikmat yang DIA berikan pada semua manusia..:)




korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
3 Comments

3 comments:

Vidic said...

Sejak teknologi makin maju, manusia makin mls.. tak ramai da manusia yg memanfaatkan ape yg Allah da bgi..

Sya_Merpati Putih 88 said...

yang nie mmg betul2 "amazing"...(^___^)

Awan Network said...

mata juling kot?

Terhangat Dari Oven :
Penjelasan PDRM Mengenai Isu baharuddin Ahmad!!
Jangan Menyampuk !!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.