Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, June 27, 2011

Sponsor # 3 : Blog & Fan Page Dunia Lelaki Maskulin ( 4 x Tapak Pengiklanan )

Assalamualaikum..

Alhamdulillah,minggu ni rezeki kau bertambah,..Baru je pagi tadi aku buat entry pasal sponsorship dari Blogshop Shawl Najihah..Petang ni pula aku dapat satu lagi sponsor daripada satu blog yang tak kurang hebatnya iaitu blog Dunia Lelaki Maskulin..Tak payah cerita lah kan betapa hepi nya aku hari ni..Dapat double sponsor..Siapa Dunia Lelaki Maskulin tu ?Haha..yang tu korang kena tengok sendiri lah pada link yang aku bagi..Kalau aku cerita kan,korang kate aku berlebih2 memuji..Better korang tengok dan merasa kagum sendiri..Sebab aku pun kagum sangat..
 

Ok..kite terus pada topik utama kita..iaitu sponsorship ..Ape yang DLM nak sponsor..? Ok,setelah dibincang2, DLM sudi sponsor kan 4 tapak pengiklanan selama 3 bulan di blonya dan di fan page nya..Wah 3 bulan tu..Jap2..Best sangat ke blog dan fan page DLM ni sampai nak sponsor tapak pengiklanan..Ok,aku tak nak cakap banyak cuma nak bagi tau pada korang semua yang sewa tapak pengiklanan ..
 
 
- Jika korang ambil pakej RM60 sebulan x 3 bulan = RM180
- 15,267 People likes ( Updated )
- Tapak pengiklanan RM100 sebulan x 3 Bulan = RM300


So,korang teruja tak..Kalau korang menang..Korang tak payah RM480 untuk beriklan di blog dan fan page nya selama 3 bulan .. Mesti korang terkedu kan..Bayangkanlah daripada 15,267 orang likes di fan page nye..Paling kurang 100 orang tengok iklan anda setiap hari , lebih2 lagi kalau iklan anda menarik..Mesti tak segan2 orang akan klik iklan korang kan..So,fikirkan lah..

Korang juga digalakkan untuk beriklan dengan duit sendiri di blog atau fan page DLM jika anda mampu kerana harganya memang berpatutan jika di bandingkan dengan ranking Alexa dan betapa ramai fan page dan blog itu di masukkan orang setiap hari..Admin DLM juga menggalakkan kepada semua Blogger2 supaya mempromosikan entry anda di fan page DLM..Aku yakin korang tak kan menyesal..

< Iklan Dari Dunia Lelaki Maskulin >

 "  kepada semua usahawan internet semua satu peluang keemasan DLM sediakan khas untuk 10 pengiklan pertama , harga sewa tapak RM100 sebulan tapak yang disediakan memang berbaloi iaitu di halaman selamat datang wall DLM iaitu disini tempat adalah terhad sangat2 disini (area slide show) http://www.facebook.com/pages/Dunia-Lelaki-Maskulin/110443308984543? hubungi saya di hazariel.ganu@gmail.com "

Ok.bagi sesiapa yang terlepas pandang contest yang sedang dijalankan sekarang ni ..Korang boleh klik link di bawah ni.. 
[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

Untuk pengetahuan korang semua contest ini telah mendapat hampir 250 penyertaan tak sampai 2 minggu..Korang bila lagi ?

Ok kat bawah ni pula adalah senarai sponsor yang telah sudi menaja contest aku ni..Korang boleh tengok hadiah-hadiah yang di taja mereka..:)

Sponsor # 2 : Blogshop Shawl Najihah [ 6 x Pashmina ]



Comments
3 Comments

3 comments:

TeAqArH said...

wau..menarik sungguh adiah dya...^_^
dunia sekarang kene tunjuk bukti wang ringgit..lau x,x sah la..mmg x caye.^_^

najihahfara said...

wah ade lagi..tahniah :)

Anonymous said...

wahhhhhh mahu lor~~~~~~

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.