Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, June 27, 2011

Sponsor # 2 : Blogshop Shawl Najihah [ 6 x Pashmina ]

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..Ni sponsor ke dua yang aku dapat sepanjang tempoh 2 minggu aku buat contest ini..Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Cik Najihah Fara sebab sudi sponsor 6 helai Pashmina yang sangat cantik daripada blogshopnya..Sebenarnya aku tak yakin yang contest aku ni mampu tarik ramai blogger yang join,tapi alhamdulillah setakat ni aku sudah berjaya me"list" kan hampir 250 penyertaan..Aku terasa sangat teruja disamping ramai sponsor yang PM aku bertanyakan pasal sponsorship tu..Ok,back to main topic,sebenarnya aku nak tunjuk pada korang semua 6 helai pashmina yang akan cik Najihah sponsor untuk contest aku ni..








Amacam Gojes( gorgeous ) tak ? Haha..cantik kan..Wait2..Aku tahu korang rambang mata bila tengok benda yang cantik kan especially gadis2 blogger..Betul tak ? Aku pun sebenarnya terkejut bila Cik Najihah kata nak sponsor 6 helai..Sampai nak pengsan aku..So,korang berminat tak nak dapatkannya.? Kalau berminat korang boleh join contest yang aku buat ni ataupun kalau korang nak dapatkannya dengan kadar yang cepat korang boleh pergi ke Blogshop Shawl Najihah untuk berurusan dengan Cik Najihah Fara..Harga ?? Yang ni aku tak nak bagi tahu..Korang boleh la tanya pada Cik Najihah kalau berminat ye..Serius aku jamin korang pasti tak kan menyesal kalau membelinya sebab ia cantik dan harganya berpatutan..

Sebenarnya Blogshop Shawl Najihah bukan sahaja menjual Pashmina, tetapi juga turut menjual shawl yang boleh dikatakan cukup menarik untuk korang membeli dan memakainya..Bagi perempuan la..Lelaki jangan memandai nak pakai..Kalau nak beli untuk calon isteri atau mak mertua digalakkan ye..:)..Ok,kat bawah ni aku tunjukkan pada korang beberapa helai shawl yang turut dijual di Blogshop Shawl Najihah ni..






Sebenarnya banyak lagi Cotton Shawl yang dijual di Blogshop Shawl Najihah..Aku cuma senaraikan 3 jenis sahaja ye..Kalau korang berminat korang boleh usha pada link yang aku bagi kat bawah ni..Pasti korang tak kan menyesal..:)


Bagi sesiapa yang berminat untuk berkenalan dengan sponsor pertama aku boleh klik link di bawah ni ye...:)



Comments
4 Comments

4 comments:

najihahfara said...

thanks prince..
gud luck untuk contest tu nnt :)

Fatin Diana said...

Colour pink tu lawaaaa!<3

Unknown said...

pasmina..wahh...

einz said...

ni yg cm nak join jep...hehehe....adakah terlewat???ngeeee....

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.