Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, May 14, 2011

[ Menyeramkan ] " Bergaduh " Dengan Anakonda

assalamualaikum..

selamat malam ye..sedar tak sedar rupenya dekat seminggu aku tak update entry..patutlah blog aku menangis jew...merajuk sampai tak boleh nak bukak..haha..aku mintak maap ye mister blogspot..den janji..pas ni den tak buat lagi..jangan merajuk lagi ye..tak comel..hahaha...eh jap..korang dah tengok belum muka aku ?? belum ?? haha..alhamdulillah..lega aku..nasib bek..aku harap ramai lagi yang tak kenal sape aku..baru rase syok nak blogging ni..kalau kenal..rase malu lak nak tulis blog ni bile kawan2 rapat aku sendiri yang bace...haha..eh..kite balik pada tajuk asal ye...

korang takut ular tak ?? korang rase korang dah cukup berani dengan ular ??? cube korang bandingkan keberanian korang tu dengan aksi2 kat bawah ni..tengok sape yang mati dulu...haha..ingat..jangan cube aksi ini di mana2 sahaja ye...jangan nak tunjuk korang hebat..nanti family korang yang tanggung akibatnya..
huhu..ingatlah orang yang tersayang ye..:)











p/s...amacam..ada beran tak ??? haha..

Comments
3 Comments

3 comments:

fatin syahirah :) said...

wuarghhh. tak dapat tido lah aku tengok gambar macam nie =..=

Primadona said...

hehe..gambar je tu.Mana dapat ni prince.hehe

Cupid_CHINTA said...

rasenye tue bukan anaconda.. tp python biase yang besar.. anaconda ade die punye distinct features.. rasenye lah~

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.