Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, April 15, 2011

[ Panas ] Serius aku "Benci " Pak Cik Mat Gebu Dan Dapur Tanpa Sempadan



assalamualaikum...bangun2 pagi hari ni...
mata aku terbelalak....serius aku tak percaya...
kalau kowang tengok pun..kompem kowang susah nak percaya...
aku ingatkan blog aku kena hack..kowang bayangkanlah..semalam , sebelum aku tido..

flag counter aku..ala kat bahagian bawah sekali menunjukkan aku berjaya mengumpul 46 flag..
tapi bila aku buka blog pagi ni..jumlah tu meningkat sehingga 60...
sape yang tak terkejut...check punye check..rupenye blog aku kena promote...
patutlah mudah pagi ni aku dapat 10 orang member tanpa blogwalking...
banyak kot referral link dari blog die..aku gile hepi..hahaha...
mesti kowang nak tahu kan sape die tu...serius aku respect die habis...
aku tak sangka die akan promote blog aku yang tak seberapa dan buruk nie...
aku ingatkan die men2 jew bile die cakap nak tolong blogger promote blog..
aku pun cube nasib la kat link ni..kowang tengoklah sendiri ye...
die ni blogger otai..dah kire banyak pengalaman la..then bile die kate nak promote blog..
aku ingatkan die gurau..sekali die buat betul..so hasilnya pagi ni aku dapu 200 uv tanpa buat ape2...
lau nak bertanding terkejut aku dengan beruk pun..
kalah lagi terkejut beruik..huhu..terima kasih ye...saya betul2 hargainya...
nak kenal tak sape die..hahaha..kowang kompem la dah kena die lebih lame dari aku...
k...die ialah Pak Cik Mat Gebu dan Dapurnya..

p/s...tajuk kat atas saje nak buat gempak jew...tak kan aku nak benci orang yang tolong aku kan..
nanti kalau kowang datng kat die...sampaikan salam dan ucapan terima kasih aku tau...:)


aku nak mintak tolong sikit boleh ???tolong vote tuk header aku kat bawah ni...
tekan jew link kat bawah ni..dan vote untuk diari seorang remaja ye...:)


sape2 yang sudi..sila vote untuk header saya boley ????
kat sini....

.:: diARi sEoRAnG rEMaJA ::.



Comments
3 Comments

3 comments:

Lynna said...

dah vote! ;)

peAceStarZ said...

sempat g an nk vote...huhu..

anyway, prince buat blog baru 4 bulan ka???
dan follower dh bnyak..
baguss lah..:)

SiS NaD said...

BeSTNYeR D PoMoT oLeH PMG...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.