Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, April 30, 2011

Aksi Malam Pertama Perkahwinan

amacam..gempak tak tajuk kat atas tu ??hehehe..bagi yang tak cukup umur..anda dilarang bace ye..ingat ni adult punye tau...


Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam pertama itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adui.. Sakitnya bang… ! Macam mana nkisah malam pertamai bang..?” Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Isterinya teresak-esak mengerang “… Sakitnya Bang”



Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”

Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram si ayah mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!” …

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahaah...

video bonus untuk korang yang sudi bace..


p/s...amacam..ok tak video die....hahahaha...jangan pikir bukan2...ambik iktibar pada part last sekali ye...

Comments
5 Comments

5 comments:

nooraniza said...

HAHAHA! nseb bek da msok 18taon bln 2 lps... ngee~ :D

Chegu Zubir said...

ingatkan menda lah td...hahahaha

jom join
Segmen : Mari Promote Blog

Budak Botak said...

he3, bapak dia lak x bleh tahan...

Entry terbaru Kondom - 12 Cenderahati Pelik Sempena Perkahwinan Prince William dan Kate Middleton... (",)

SiS NaD said...

SalaM...

SaKiT GiGi SaKiT KeTiGa YaNG TeRSaKiT SeLePaS BeRaNaK... (^_____^)V

ANIS DIYANA said...

hahahaha....
pndai cri bini xcek..
hahaha....

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.