Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, December 5, 2011

Video Pemberontak Syria Kena Sembelih

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...


AMARAN! Yang tak lalu nak tengok jangan dok ngada-ngada tengok video ini. Cukuplah sekadar menatap gambar yang disertakan. Bagi yang keras hati nak tengok silakanlah sebelum youtube sekat video ni. Gua dah kena warning sekali…





Adey takut aku nak tengok,korang tengok lah sendiri :P


Comments
1 Comments

1 comments:

Fendy said...

hoho...best2...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.