Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, November 26, 2011

Koleksi Doa Akhir Dan Awal Tahun

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Sedar tak sedar kite akan masuk akhir tahun apabila waktu asar dah nak habis nanti..Aku rase tahun ni aku banyak buat silap dan salah..kAlau aku ada tersalah bahasa dengan korang,maafkan aku ye...Kat sini aku nak kongsi dengan korang semua doa Akhir Tahun dan juga Awal Tahun.

Doa Akhir Tahun

KOWANG BACE LA 3X YE..
..AKHIR WAKTU ASAR NANTI..

Doa Awal Tahun 

KOWANG BACE LA 3X YE..
..Selepas solat maghrib NANTI..


Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.