Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, November 26, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 20)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Artis Jepun Memang Mengancam

Aku tak tahu nak cakap apa . Jepun dengan China macam same je .Moral takda ke?Entah lah.bukan nak racist.tapi :(

Korang sendiri boleh bezakan mane buruk mane baik kan ?Jepu maju ,tapi banyak pelacur,Maria ozawa lah ,macam². Kih3. Ni gambar dekat atas, memang tunjuk cam tu je. Mesti dah rabak kan,tu pasal tunjuk .Muahahaha.


Comments
4 Comments

4 comments:

SoLy SoLicious said...

isyk3

udin said...

diorang walaupun negara maju tapi dari segi moral hancur..

iMah said...

ape tujuan nye tu..
=.="

Mimi ! said...

Yang paling tak bleh blaa, boleh plak dorang berebut ambik gambar tang situ je. hahaha

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.