Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, September 28, 2011

Seram | Kayu Menembusi Badan Seorang Lelaki

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Pernah tak korang bayangkan perkara di bawah ni akan berlaku dalam dunia nyata ? Serius aku cakap memang sangat seram..Sampaikan jika korang yang ada lemah jantung tidak di galakkan melihat gambar-gambar di bawah ini..Boleh tak korang bayangkan macam mana si kayu tu boleh masuk dan menembusi badan lelaki ini ?







Seram bukan ? Haha..Mesti kornag dah hilag selera makan dan rasa mual bila dah tengok gambar-gambar macam ni...(^_^)...

sumber


Comments
2 Comments

2 comments:

Munna said...

gile...

Anonymous said...

bkn kayu la ...besi..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.